torsdag, januari 12, 2012

Playboy Bunny

Jag har suttit och broderat på mössan jag virkade igår och haft tv'n på i bakgrunden. Det är nåt program om ungdomar och sex och så är det en tjej som ska göra någon intimsmyckning och gissa vad hon väljer?? En Playboy Bunny i strass! För att hon skulle på en "het dejt"! Det är så jag vill spy, är det nåt en kille tänder på? Vad är det för störd kille? Playboy Bunnyn är det fulaste som finns, inget kan bli mer tacky. Om jag var singel och träffade en kille som hade bunnyn tatuerad hade jag fan inte kunnat vara med honom, jag hade blivit äcklad. Jag har sett att Jysk har bunny-sängkläder och nån kudde och tycker det är fruktansvärt. Är det något som inte mina pojkar kommer få ha så är det prylar med den fula jävla kaninen.




3 kommentarer:

Juristen sa...

Jag som trodde du älskade kaniner?!?

Linnéa sa...

Även jag har en gräns. ;)

Eijlert... sa...

Det sjuka är också att det där kaninmärket har hamnat på barngrejer också. Kläder, accesoarer mm. Och föräldrar faktiskt köper dem åt sina barn. Hur tänker de?