tisdag, januari 10, 2012

3,72 km

Idag tog jag och Nina en promenad för att mäta ut en runda på fem kilometer. Men efter 3,72 kilometer blev mottagningen så dålig att gps:en inte kunde följa mig, hur störigt?? Så nu vet jag inte hur långt det var ändå.

Vi mötte en tjej från Kyrkis som bor granne med en annan tjej som JÄMT är ute och springer. Jag möter henne alltid kutandes med barnvagnen när jag är ute. Iallafall så hade hon tipsat om att bästa sättet att börja på är att gå fyra minuter, springa fort fyra minuter och upprepa det fyra gånger. Då är man igång totalt 32 minuter och när det känns bra ska man köra två minuter gå och två minuter springa för att sen orka springa fyra och gå två och så vidare och så vidare.

Tack för era tips också, det är så kul att få era råd och synpunkter!




Inga kommentarer: