torsdag, januari 26, 2012

Grävmaskin sökes!

Nemo önskar sig en Duplo Grävmaskin jättemycket och vi har sagt att han ska få en när vi varit och tagit blodprover på Teddystudien den 7 februari. Han börjar bli så stor nu att det behövs lite mutor och belöningar för att han ska få positiva minnen och upplevelser av att vara där. MEN, såklart är just den grävmaskinen en utgången modell som inte går att få tag på någonstans. Det finns en på Tradera men det finns ju en gräns för hur mycket man är villig att betala.



Är det någon som har en sån här hemma? Kanske ett barn som tröttnat på den eller en present som inte blev lekt med speciellt mycket? Lämna en kommentar eller maila mig på linnea_siljesvard@hotmail.se.

3 kommentarer:

Emma sa...

Vad får den kosta då? Hittade en för 299:-
http://www.lekboden.se/art-1.asp?id=246&iPageID=3

Linnéa sa...

Det står att den inte finns i lager, så står det på alla jag hittat. Men jag vann en på tradera!! 310 kr!!

Monia sa...

Hej! Just nu har jag en tävling i bloggen där du kan vinna ett presentkort värde 250 kr hos HejBaby.se - tuffa kläder för barn 0-6 år :) Kika gärna in och var med i tävlingen :) Om du inte gillar reklamkommentarer som denna så ber jag om ursäkt, radera den bara...

http://moniasundgrenjansson.blogg.se/2012/january/vinn-presentkort-hos-hejbabyse.html