lördag, januari 14, 2012

Stora Silver

Jag kan inte komma på något bra namn till den nya kaninen, jag har använt alla bra redan känns det som. Silver hade ju varit enkelt men fruktansvärt fantasilöst. Som att döpa en collie till Lassie ungefär.



Han är jättefin och har märkning i öronen så han har ju antagligen fina anlag och skulle gå att ställa ut om jag hade papper. Just nu är han ganska försiktig och avvaktande och sitter mycket i sitt hus. Men han kommer fram och går att klappa så jag hoppas att han blir en väldigt gosig kanin.


Vad har ni för namnförslag?

9 kommentarer:

Anonym sa...

Dexter:)! /marika

Jöns Marie sa...

Putte eller Arthur kanske?

Louise sa...

Lovik. Jag tycker han på minner i färgen om mina lovikavantar ^^
Eller vad heter den den där färgkombon mellan svart, grått och vitt som är vanligt på t-shirts?
Står helt still i huvudet här.

Lilla Anna sa...

Lovik va gulligt!! :)
Silva
Vissla
Hm... Återkommer om jag kommer på ngt mer!

Anonym sa...

Rooster

Anonym sa...

Jag säger Stampe och oliver säger hoho! Kram Jenny P

Ninni sa...

Jag tycker att han ska heta Lucky Luke

Mirijam sa...

1. STINKY
2. PÅLLE
3. VOVVEN

Ja, jag då sa...

Våran kanin heter "Hoppan" Fast egentligen hetr han Hopkins och det var inte alls meningen att han skulle få ett så stereotypiskt namn. Det är bara så mycket enklare att roppa "Hoppan" eller "Loppan"
Lätt för ungen sen att hålla koll på vad det är för djur också :)