onsdag, januari 11, 2012

Abstinens


Jag har ätit sjukt mycket godis under julen, smaskat på nåt mest hela tiden så nu kände jag att det var nog och har tagit bort lite kolhydrater ur kosten. Absolut inte med någon diet och absolut inte allt. Jag har ätit havregrynsgröt på morgonen, lite potatis i måndags och så frukt. Men nu svettas jag och är helt skakis och jag misstänker att min kropp skriker efter socker. Så jäkla sjukt alltså, att kroppen kan reagera så. Nu har jag tryckt en banan och ska äta flingor till frukost och hoppas på att det rättar till sig.


Addicted.

2 kommentarer:

Ninni sa...

Jag försöker vänja mig av med choklad men min kropp bara skriker efter det. CHOCKLAD!!!!!!!!!!

äppelblomman sa...

Vet precis hur du känner dej, som en so lergods!;)?
Ja för de är ju som att vänja dig av med typ rökning, alkohol eller knark...
Kram i lycka till