söndag, januari 29, 2012

Dopinbjudan

Nu är bildkvaliten väldigt dålig men så här blev inbjudningarna till Leons dop:


Jag tycker de blev jättefina och det blev inte så dyrt heller. Förut har jag gjort kort på Print With Wings och även om korten blir väldigt fina så kostar de för mycket och ska man skicka 30-40 kort så blir man ju ruinerad, plus att man ska köpa kuvert och frimärken. De här inbjudningarna gjorde jag på Optimal Print och för 30 kort inklusive kuvert, matt papper (blankt papper ingår men matt blir så mycket finare) och frakt betalade jag ungefär 250 kronor. Det är kul att skicka ut fina inbjudningar och julkort även om det kostar en slant!

1 kommentar:

Eijlert... sa...

Nog är det roligt att skicka fina kort. Jag har gjort tackkort på vista print, inte heller så dyrt och där ingick matt papper. Ska lägga ut en bild på bloggen sen :-)