tisdag, januari 03, 2012

Emy Little

När Nemo döptes fick han jättefina masdräktsbyxor och tillhörande dreggellapp från Emy Little av mina föräldrar som han sen hade som finkläder. Han var sjukt söt och jag tyckte det var så trist att kläderna från Emy Little bara gick upp till storlek 74/80 så gissa hur glad jag blev när jag var inne där och tittade igår och såg att de utökat storlekarna upp till 98/104! Så nu är ett par gula knäbyxor beställda som Nemo ska ha på Leons dop och Marika ska sy en röd väst att ha till.


Leon ska också få dräktkläder i doppresent men han får ett par rosbyxor med svart dreggellapp. De kommer att vara så fina, mina underbara älskade pojkar!

3 kommentarer:

Lina sa...

Vilka superfina kläder! :-)

äppelblomman sa...

Ja dom har verkligen sååå fina kläder! En liten butik här säljer dom o jag älskar dom!
Kram K

Kalle sa...

Marika är verkligen snäll!