fredag, januari 27, 2012

Björkviksbadet

Äntligen är det fredag och vi har varit på ett äventyrsbad idag! Både Nemo och Leon hade jätteroligt och bassängen var en lagun med dinosaurier, lagom djup för Nemo. Det fanns en sjukt kul vattenrutschkana som jag och Kalle åkte flera gånger. Vi åkte inte till Hörby utan till Höör och det var jätteroligt. Nästa gång kanske vi testat Hörby för detta gör vi definitivt om igen!


Jag måste berätta en så kul grej som hände imorse. Jag hörde när Nemo vaknade och efter en stund lät han så konstigt och jag trodde att han var ledsen. Jag gick upp till honom men han var hur glad som helst.
- Titta mamma, så här gör Kalle Anka, sa han och skakade på huvudet och lät på nåt lustigt sätt.

Nu ska jag be Kalle tända en brasa för jag är lite frusen efter badet och sen blir det mysfredag! God mat, lamm tikka sizler, och vin, och sen På Spåret såklart!

1 kommentar:

äppelblomman sa...

De är verkligen såå mysigt att bada!!
Ha en underbar kväll!
Kram K