onsdag, januari 19, 2011

Wohooooo!!!

Jag har fått jobb och börjar redan imorgon! Fatta så jävla skönt att det löst sig, det hade känts rätt så värdelöst att gå hemma tills nästa mammaledighet.

Jag kommer jobba som personlig assistent i Lund och var där idag och träffade killen, kollegor och hans föräldrar. Jag kände mig otroligt välkommen och det var knappt en intervju eftersom de typ redan bestämt sig för mig fast jag aldrig träffat dem. Och det är tack vare min chef som pratat så gott om mig. Han har även berättat andra väl valda saker som att jag har massor av tatueringar och kluven tunga och ett jobb som välkomnar det och ser det plus kan ju inte vara annat än sjukt bra.

Och då kanske ni undrar vad det är för chef som sitter inne på sån information. Jo det ska jag berätta för er, här är han:


15 kommentarer:

Elisa sa...

Grattis, grattis, grattis! Jag tror att du kommer att bli en toppen personlig assistent!
Bamsekram

Mikael sa...

Haha det där är den bästa bilden på mig :)

äppelblomman sa...

Åhh va roligt! Grattis till jobbet!
Kram K

Annika sa...

Va kul :) Grattis till jobbet!!

Annika sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
nina sa...

hej linnea. ska du inte jobba med behandling längre alls eller är detta bara tillfälligt?
/nina (som också egentligen ska vara i behandlingssvängen men....)

MiaMaria sa...

Hahaha!! Vilken snygg chef du har!!!

Marie sa...

Verkligen superkul! STORT GRATTIS!!

Anonym sa...

En sådant kul chef skulle jag vilja ha ;-) Stor grattis till jobbet!!!!
Mercedes.-

Lena sa...

Härligt, bra jobbat! Med en sån good-looking chef kan det inte annat än bli bra :)

Vadå? sa...

GRATTISSS!!!! och: Que?! (ang bilden)

Jenny Shima sa...

Vad roligt, grattis till jobbet!

Sofie sa...

Okej, jag erkänner. Jag är nog världens segaste, idag såg jag nämligen nedräknaren :) Grattis! Och grattis till jobbet också.
Kram /Sofie (Hyffsat trogen läsare men sämst på att kommentera)

Elin sa...

Wow, vad kul! GRATTIS!!!

Tess sa...

Kom in på din blogg och måste bara säga att jag gillade den. Kommer jag absolut att följa.
Grattis till jobbet!