tisdag, januari 25, 2011

Kvalitétstid..

.. med mig själv har jag ikväll. Kalle är ju i Agusa och sover där tills imorgon. Jag har precis nattat Nemo, vi har sjungit sånger och läst en bok och han är så jävla go så jag dör litegrann. Min fina Måne.

Kaninerna är matade och jag har gjort en brasa så nu ska jag bara ta en dusch och sen bara slappa. Kanske se en film eller någon rolig serie. 22.00 börjar Cougar Town igen och det tänker jag inte missa!

Jag har Sofias Änglar på i bakgrunden och det är en familj med där pappan har en tumör och han kommer inte leva så länge till. Jag förstår inte hur man gör för att inte bara självdö i en sån situation. Att veta att man kommer dö ifrån sina barn medan de är små, att inte få se dem växa upp. Nej fy fan, jag gråter av bara tanken.

1 kommentar:

äppelblomman sa...

Uscha ja, jag har oxå kollat på de och gråtit i massor..

Ha en mysig kväll!
Kram K