söndag, januari 23, 2011

Louise sa:

Kanske är de för att jag druckit lite vin, men de slog mig plötsligt och jag skulle vilja be om ett inlägg men en simpel fråga.
-Vad ser du när du ser på Kalle?
Alltså när du verkligen ser honom djupt i ögonen? Vad betyder han? Och varför gör han det?


Kalle är för mig trygghet. Det är den första känslan jag känner när jag tänker på oss och på honom och så har det varit från ett väldigt tidigt stadie i vårt förhållande. För mig är trygghet den viktigaste känslan för är man trygg kan man känna kärlek, lugn, harmoni på ett bra sätt. I alla mina tidigare förhållanden (alla och alla, det är väl typ 2-3 stycken seriösa) så har jag varit osäker, nervös, rädd och aldrig kunnat slappna av. Trygghet är så viktigt för mig och det har Kalle gett mig och för det är han bäst!


2006 * 2010

2 kommentarer:

Kalle sa...

Hur ska man ta den?
-Vad ser du när du ser på Kalle?

Linnéa sa...

det är väl ingen konstig fråga? var glad för frågan och svaret istället.. gulligt tycker jag.