måndag, januari 17, 2011

Barnvakt

Jag har spenderat min dag i Malmö och varit barnvakt till Alba en stund. Imorgon ska jag dit och passa henne igen och det ska bli mysigt. Kul att komma iväg lite.

Idag gick Kalle ifrån Nemo på dagis första gången och det gick hur bra som helst. Han hade ätit massor av korv och när de skulle sova hade han lagt sig i sin sovsäck och de hade strukit honom lite på pannan och så hade han somnat direkt. Han är så duktig, helt otrolig. Så imorgon ska jag gå dit och lämna honom direkt och så får Kalle hämta honom på eftermiddagen. Jag är så imponerad av Nemo, han finner sig i allt och är så jäkla duktig!

När jag kom hem ikväll fick jag ett telefonsamtal som gjorde mig jätteglad! Jag ska berätta om det mer på onsdag då jag fått lite emr information. En sten har fallit från mitt hjärta och det känns som saker och ting faller på plats. Och det är ju mitt motto i livet: Det ordnar sig alltid!

1 kommentar:

Sara. sa...

vad nyfiken man blir på att höra vad det är som kommer hända!