lördag, januari 15, 2011

Sneaky

Men nu är du lite sneaky igen. Jag notera att de kommit upp en ny baby-mätare men inte har du nämnt ett ord i ett inlägg. Jag har redan väntat två(!) dagar.
Tell us. Ska Nemo få ett syskon? :D

I know , jag har varit sneaky och det var helt min mening. Tanken var att jag skulle smyglägga upp en pregnancy ticker för att sen se kommentarerna hagla in men det blev ju en riktig miss. 5 kommentarer fick jag men de blev jag glad för.

Så jag kan ju avslöja, igen, att Nemo ska få ett syskon!

19 kommentarer:

Erika sa...

Woho! Grattis vad kul, då kan jag jämföra igen! :)

Mirja sa...

ååååh, den har jag helt missat, den räknaren!! GRATTIS!!!

Magdalena sa...

ÄNTLIGEN ÄR DET OFFICIELLT! Det är helt underbart att Nemo ska få ett syskon. Vi är så glada för er skull! Puss& kärlek.

Mirijam sa...

Woohoo, jag visste! Eller hur ska han heta Alfie om det blir en kille till?

LolitaRegina sa...

Men GRATTIS!! :) Gud, så underbart! När ska det ske?

Emmi sa...

WOHOOOOOOO grattis!!! när? namnförslag? :D

Hili sa...

coolt!!!!! Grattis!!!

Elin sa...

haha, jag trodde det hade med att du gjort om bloggen att göra, att gamla appar kommit upp igen osv... men hur kul som helst att nemo ska få ett syskon! och två veckor får du hålla inne, så blir det samma födelsedag! ;)

MiaMaria sa...

Jag visste det!! Sa det till Mikael redan i julas! Grattis!! Grattis!! Roligt med ett syskon :)

Maja sa...

Grattis :)
Missad helt "countdownen"

Lina sa...

jättestort grattis!! Vad roligt!!

lotten sa...

grattis grattis grattis!!!

Lena sa...

Grattis!

Helena sa...

Grattis!

Jenny Shima sa...

Vad roligt, stort grattis!

Anna sa...

Åh vad kul, grattis!!

Sara. sa...

Underbart :)

så jäkla spännande.

Anonym sa...

Åhh, äntligen avslöjar du!! Kunde snart inte hålla mig längre ;)

Puss o kram
//Nina

Linnéa sa...

Tack alla för era grattis, jätteroligt och läsa och jag blir så glad!!!