tisdag, januari 25, 2011

Dagis

Om 1,5 timme ska jag hämta Nemo på dagis, bästa stunden på hela dagen. I morse när Kalle lämnat honom hade han blivit så ledsen, det är inte alls roligt att gå ifrån honom då. Det känns som man överger honom men jag vet att han snabbt blir glad igen och trivs bra på dagis. När jag hämtade honom igår blev han så glad. Han skulle visa när han åkte rutschkana och sen ville han inte gå när han visade mig en bondgård.

Jag har lust att hitta på något med Nemo efter dagis men vädret ute är skittrist, grått och regn och det finns inte så jättemycket att hitta på i Veberöd. Vi kanske kan gå till biblioteket eller något. Kalle har åkt till Agusa och kommer hem imorgon så vi får underhålla oss på egen hand. Jag tar med lite bröd så kan vi mata ankorna, det var länge sen.

1 kommentar:

äppelblomman sa...

Uscha jag vet precis hur de känns... Men jag lovar att det snart vänder och då till de att han vägrar åka hem från dagis;-) Då får man bråka o må dåligt för den skullen istället;-)
Ha en mysig dag med Nemo!
Kram K