måndag, januari 10, 2011

Tekniskt geni

Jag har precis lyckats att installera både webcamen och Skype. Men trots att jag verkar vara ett tekniskt geni så får jag inte mokrofonen att funka. Jag har satt den i vad jag tror är rätt ställe men inte ett ljud kommer fram. Jag hatar att vara nollställd när det kommer till datorer!

Annars har det var en bra men lite seg dag. Jag har flyttat om i min lilla lilla dator- och symaskinshörna ovanför trappen och så har Niklas varit har på besök och Jörgen kom hit efter jobbet. Vi har ätit crépes, spelat spel och sett på Familjen Annorlunda.

Imorgon kommer Mirijam hit och det ska bli så roligt med påhälsning! Kalle ska åka till Agusa och hjälpa sin pappa så jag är ensam tills på onsdag. Mirijam kommer nog vilja låna lite filmer av mig till sina skräckfilmskvällar hon börjat med. Jag har nog ett par som kan passa.

1 kommentar:

Mirijam sa...

Ja, fasen vad kul, vill JÄTTEGÄRNA låna filmer! Jag ringer när jag vaknar (typ 12) så bestämmer vi tid!