lördag, januari 22, 2011

Hallå ni!

Vad pysslar ni med denna lördagskväll? Vi har haft en oplanerad och lugn dag här hemma och det är lika skönt som vanligt. Jag gick upp med Nemo imorse och när Kalle vaknat åkte jag till Willys och handlade och så köpte jag kaninmat och ett cykellås så jag kan cykla till bussen. Det tar ju en stund att gå och det blir så stressigt på morgonen.

Vi åt kycklingburgare till middag och har lekt med Nemos radiostyrda bil han fick i julklapp. Lite efter 18 la vi oss alla i soffan och såg på Glömligheter - Pettson och Findus och Nemo fick välling och nu har Kalle lagt honom. Vi ska kolla ett par avsnitt av Solsidan och sen ska jag nog kolla på New Moon, tveksamt om Kalle vill se den.


1 kommentar:

Jennie sa...

Tjaaaaa! Din kväll låter mys! Jag har sett American Sweethearts och funderat på tatueringar.. Gött att du trivs på jobbet!! :)