fredag, januari 22, 2010

Tack för era tips! Att lägga Nemo redan kl 19.30 känns lite väl tidigt att börja med. Just nu blir jag glad om han vill somna 21-22 någon gång. Men idag tog Kalle upp honom vid 8.30, jag la honom mellan 10.30 och 11 fast han inte verkade vara trött men han somnade snabbt och utan gnäll! Vi ska försöka ha fasta sovtider under dagen och en stund innan läggdags ikväll ska han få ersättning så kanske han blir mätt och trött och kan somna. Inatt vaknade Nemo vid 5 tror jag men då somnade han om snabbt med nappen och tio över sju tog jag upp honom för mat. Tipset om vatten var jättebra! Vatten älskar han så det ska jag prova. Sen om vi får dessa rutiner att sitta kanske man kan lägga honom lite tidigare pö om pö.

Ni är lovely, älskar era tips och kommentarer!

1 kommentar:

Mikael sa...

Du borde ändra layouten så den blir smal igen. Det är så jobbigt att läsa när raderna är så långa.

Har du sminkat Kalle än då?