måndag, januari 18, 2010

Jag har fått höra väldigt många gånger nu att jag är lik Kat Von D, och det från både folk som träffat mig i verkligheten och som bara sett bilder på internet. Nu fick jag en kommentar från en tjej som tycker jag är lik Pixie. Det är roligt med look-a-likes tycker jag men har väldigt svårt att själv se att jag är lik någon av dem.


Men det är ju inte så att det gör något. Det är ju inte direkt fula tjejer.

En gång för många många år sen fick jag höra att jag var lik Fairuza Balk.


Vilken kändis är du lik?

4 kommentarer:

Lilla Anna sa...

Tråkigt nog har jag mest fått höra att jag är lik kronprinsessan Viktoria.. öööh... sen har jag hört susanna kallur och Carina berg?? What?

äppelblomman sa...

Av alla människor.... ANNA BOOK:-( Hur jävla roligt är det...??? ;-)
Snygga bilder på dej och du liknar verkligen dem!

Jenny Shima sa...

Jag har fått höra att jag är lik Alice Bah vilket inte var så kul, inget ont om henne som person men så runda kinder har jag nog inte. En av mina när vänner tyckte att jag hade samma utrålning och en viss likhet med Tyra Banks när hon var på topp, då vägde jag 25 kg mindre än vad jag gör idag. Jag tycker inte jag är så lik henne heller

Eijlert... sa...

Nog är det roligt med Lookalikes. Jag har fått höra att jag är lik Reese Whiterspoon. =P Haha