måndag, januari 11, 2010

Idag var jag till Malmö en sväng för att köpa en lampa och luncha med Maggi. Det är Maggi, Nemos gudmor, som gjort inbjudningarna till dopet och idag fick jag dom. Helt underbart fina och det ska bli så kul att skicka ut dom! Egentligen ville jag inte ha något dop men Kalle ville så som den hunsade kvinna jag är gav jag med mig. Men nu tycker jag det ska bli roligt och en väldigt fin dag för Nemo. Han ska ha en dopklänning som min moster stickade på 70-talet och som alla kusiner döpts i och efteråt kommer han ha folkdräkt. Knätofsar, så jävla fint!

Tyvärr kan jag inte bjuda alla jag vill på dopet. Kalle har ju rätt mycket släkt och ena sidan av min släkt bor ju här nere så bara de blir ju en hel del. Så jag fick dra en gräns vilka jag kunde bjuda för det känns som bjuder man den så är det taskigt att inte bjuda den och så vidare. Jag hade velat bjuda alla mina fina vänner men det blir mest släkt och några kompisar. Eftersom det ska bjudas på mat efteråt blir det för stort annars helt enkelt.

Inga kommentarer: