lördag, januari 16, 2010

Idag är det fyra år sen jag började blogga! Jag minns inte riktigt varför jag började men jag hade ju skrivit dagbok på Lunar och sen på Helgon och så älskar jag att skriva. Jag minns inte heller varför jag började läsa bloggar eller varför men jag vet jag blev fast i många när jag pluggade på Komvux och satt på biblioteket när jag hade håltimmar.

Jag ångrar inte en sekund att jag började. Jag har aldrig fått någon elak kommentar, ett par puckade bara, och ni som läser är verkligen peppande och skriva så fina saker till mig. Jag har över 100 unika besökare om dagen men inte så många ger sig till känna tyvärr, det vore roligt att veta vilka fler av er är. Några har jag koll på genom statistiken ändå så helt hemliga är ni inte. Men skriva gärna vilka ni är och lite om er själva om ni har lust, alltid roligt att veta!

Det är 4 år mellan bilderna. Inga dreadlocks och inga piercingar men bra mycket mer visdom, eller hur?

6 kommentarer:

Marina sa...

Hej! Jag följer din blogg men är alltför dålig på att kommentera. Tycker du skriver på ett kul & bra sätt. Alltid trevligt att "besöka" dig. Om jag inte sagt det innan så vill jag passa på att säga grattis till er lille gosse. Han är så söt! Ha en fin helg! :) //Marina

Marie80 sa...

Hej! Hittade din blogg via en annan blogg och tyckte att den var väldigt intressant, så jag kommer att fortsätta att läsa och följa din blogg, jag har också en blogg där jag skriver om min vardag och mina hundar, så gå gärna in där och läs när du har tid och lust...Mvh.Marie

Marie80 sa...

min adress är mariesvovvar.blogspot.com

Emelie sa...

Btw så tycker jag att du är väldigt lik Pixie i LA Ink...

Anonym sa...

jag minns inte hur länge din blogg legat under favoriter på min dator....men jag vet att jag hamnade här via en annan blogg, raur.se. lina gjorde dreads på mig på malmö c 2005 och det var efter det som jag började läsa hennes blogg, där du nämndes lte då o då, jag minns inte om u var länkad (kan dockm tänka mig det) men jag hamnade hos dig i o m nån utmaning som var så inne ett tag :P tycker du är härlig att följa linnéa, och jag känner inte alls något mottånd mot din ammaroll, som jag brukar göra med vänner som skaffar ungar. för ja, det blir ju lite som att du är min vän, hälsar på dig nästan varje dag och vet om du har huvudvärk, om nemo inte kan skita eller om kalle e ute o jagar. :)

så tack kära du! /nina

Helena sa...

Hej hej, Jag heter Helena och har följt din blogg till och från rätt länge. Jag hamnade på den för flera år sen när jag googlade på tounge split och tungklyvning.

Efter några års betänketid är min iaf gjord nu och jag är jättenöjd.

Jag är 33 år och har kvar mina piercings och tattoos men lite livsvisdom har jag nog fått med mig. :)

Gillar din blogg mycket, man blir glad av att läsa den.