fredag, januari 15, 2010

Kalle har varit på kurs idag så jag och Nemo har roat oss själva. Mys i soffan och en lång promenad i skogen hann vi med. Det blev en jobbig promenad eftersom det var snö och en massa backar, men det är bra då kanske jag har bränt en kalori eller två.

Jag har gjort en lasagne som står i ugnen och sen är det Let´s Dance! Jag längtar, älskar det programmet. Imorgon ska vi åka till Olof Viktors och fika. Dock är inte det huvudanledningen till att vi åker dit utan de har en spiraltrappa som vi ska titta på. Kalles pappa har nämligen en likadan och vi kanske ska sätta in den hos oss. Sen åker vi vidare till Kalles föräldrar för att låna deras släp coh ta med en massa halm hem till kaninerna.

Jag skojade lite med Kalle idag och skickade sms till honom om att vi vunnit på Postkodlotteriet.

L: Vi har vunnit på Postkodlotteriet idag!!!
K: VA?? Hur mycket då???
L: 150 kronor! Vad ska du göra med din del?
K: Tvätta bilen..

Hahaha han blev nog helt nervös.

3 kommentarer:

MiaMaria sa...

Olof Viktors is the shit!! det var därifrån vi beställde alla desserterna till vårt bröllop. Mina föräldrars sommarhus ligger juh precis där.

Jenny Shima sa...

De har riktigt goa grejer på Olof Viktors. Mina föräldrar upptäckte det före oss och det är alltid roligt att äta saker som är bakade med kärlek och väldigt bra råvaror.

Linnéa sa...

ninni: ja vi har pratat om efterrätterna mååånga gånger sen dess.. :)