fredag, januari 15, 2010

Ibland träffar en kommentar rätt i hjärtat och man blir helt lycklig och varm inombords..

Hallå!
Herregud nu känner jag mig gammal, minns inte vad Marina sa om hur mycket jag skulle fylla iår:)
Ja, vi har gjort så många sjuka sjuka och sjukt roliga saker Linnéa! Och om det är något jag ångrar så är det att det blev så fel när jag flyttade!!! Du är den bästa och finaste vän man kan tänka sig! Älskar dig! Syns i februari! Kram Marike!


Allt är glömt sen länge och det känns som vår relation är ärligare än någonsin. Älskar dig med Syster Yster!

1 kommentar:

Jennie sa...

Nämen,en Malungskölla =D

Va roligt att du följer mig och tusen tack för ditt svar!!
Jaha,visste inte att Body shop hade gravidgrejor...=D!!
Ska kika på de om jag ska till Falun eller Borlänge,här i Mora har vi ju inget =D

Kramar från Nusnäs =D