söndag, oktober 25, 2009

Min dator är i Malmö hos min farbror och han har redan lyckats fixa så den funkar igen. Underbart, tur man har någon som kan hjälpa en.

Igår efter en regnig promenad spenderade jag och Nemo dagen i soffan och kollade på Sex and the city. Kalle kom inte hem förrän klockan var nästan 21 så kvart över tio igår kväll gräddade jag våfflor. Så gott det var!

Nemo hade uppesittarkväll igår och somnade inte förrän närmare halv ett. Han vill verkligen vara vaken alltid och sen blir han så övertrött så inget passar och så helt plötsligt somnar han tvärt.

I förmiddags åkte jag till Malmö med datorn och på väg hem köpte jag ljung, prydnadskål och murgröna på Skåneplantor som jag har planterat ut idag plus att jag tagit in alla pelargoner nu. Kalles mamma har varit här och lekt med Nemo eftersom Kalle hjälpt sin pappa idag igen.

Kalle är på väg hem och ikväll ska vi laga en paj och bara ta det lugnt. Kanske jag och Nemo ser Zombieland när Kalle gått och lagt sig.

3 kommentarer:

Lijna sa...

vad mysigt ni verkar ha haft det :D

Erika sa...

Åh, kan du inte visa lite bilder på vinterbonade trädgård sen? =) Skulle vara kul o se!

Din son är gudomligt söt!

Linnéa sa...

erika: det kommer bilder snart. :)