tisdag, oktober 06, 2009

Jag har inte mått så bra idag men innan jag lägger mig måste jag ju få störa mig lite eftersom det är tisdag!

Jag stör mig sjukt mycket på folk som måste vara negativa. Till exempel om jag köper ett Playstation 2 och är sjukt glad för det och får som kommentar: Men varför köpte du inte ett Playstation 3? För att jag ville ha tvåan asshole!

Jag stör mig på folk som måste försvara vad de äter, eller hur mycket de äter. Ja egentligen ska jag ju inte sånt här idag men...

Och så stör jag mig på att folk har UGGs mitt i högsommaren tillsammans med små shorts och linne. Varför? För att någon idiot kom på att det skulle vara trendigt att ha vinterskor på sommaren. Det är så fult och de där skorna måste ju vara jävligt äckliga.

Vad har ni stört er på sen sist?

7 kommentarer:

erika sa...

jag stör ihjäl mig på när man står och diskar tex en bunke eller ett lock och så blir det lite extra schwung i vattnet så det skvalpar över på ens tröja. *gaaah*.

Eller när man ska steka något i smör och råkar vispa till med stekspaden just när man tar smöret så man blir helt smörkladdig.

Fast mest stör jag mig på när folk inte fattar vad jag menar eller hör vad jag säger direkt. Då kan jag bli så arg att jag inte kan säga det tydligare trots att det var mitt eget fel. Gissa om jag aldrig ska bli lärare.

Babbi - Bloggdesigner sa...

Bra skrivet. Jag är likadan.

Nina sa...

Just nu stör jag mig på folk på Facebook som bara måste skriva i sin status-ruta precis allt de gör. Ex: Nu ska jag och Emil ut och gå - nu har jag och Emil kommit tillbaka efter en promenad - nu ska Emil äta - nu har Emil ätit och ska sova - nu sover Emil så jag ska titta på TV osv osv. Herregud - jag är inte intresserad av att dessa saker tar upp HELA min facebook-sida för så roligt är det inte!!!! Och behåll de äckliga Farmville-köpen för er själva.

Sen hatar jag folk som HELA TIDEN ifrågasätter vad man säger. Diskussioner är bra men att det alltid är en och samma person som ifrågasätter och inte släpper ämnet heller är fruktansvärt störigt!!

Hatar folk som tex kör i 55-60 på en 70-väg när man själv har bråttom och man inte kan köra om av olika anledningar!

Detta är vad jag stört mig på denna onsdag :)

Emelie sa...

Jag stör mig fortfarande på våra jävla grannar. Fast lite extra mycket idag eftersom deras konstanta olåt verkligen inte hjälper min helvetiska huvudvärk...suck.

Och så stör jag mig på att tvättstugan inte funkar och inte har gjort det på snart en vecka, jag har inga av mina favoritkläder rena...

MiaMaria sa...

Jag stör mig på att jag kan så lite om bilar och att jag alltid känner mig lurad när man lämnat in bilen på lagning/service.

Jag stör mig på flera stora modebloggare som skriver att man ska klä sig "PERSONLIGT" och ändå ser de exakt likadana ut. Varför finns det inga bra bloggar för oss som inte vill se ut som Sofie Fahrman?

Jag stör mig på mindre lyckligt lottade människor som tycker att folk som är rika ska ge dem saker men själva erbjuder de inte någonting gratis.

Och så stör jag mig sjukt mycket på folk som inte vågar testa saker utan ger upp innan de ens har börjat.

Jag funderar på att sno ditt koncept med stör-tisdag men göra om det till love-bombing torsdag =) Gör försöker juh fortfarande genomföra min kärleksrevolution!! Tar du illa upp om jag härmar?

Emmi sa...

jag stör mig på människor som tror att de är så himla annorlunda och gör så mycket tokigare saker än vad alla andra gör, särskilt de som påpekar det själva också, typ - ' Faaan vad vi är störda asså! hihihi! ' och tror att de är sjukast i världen när de skämtar öppet om bajs och som om ingen annan någonsin gjort samma sak.

Mirja sa...

jag stör mig på bussar som åker precis när man kommer fram och till o med knackar på dörren, så kör de iväg bara! GRRRRRRR

Jag stör mig på folk i affären som inte tar fram sitt visa-kort förräns efter kassören knappat in allt och SEN ska hålla på och trycka i sin kod och godkänn. Bättre göra det under tiden som man väntar, eller så börjar man packa matvarorna i förväg. Det är också störigt, när folk först betalar och SEN packar in all sin storhandling, simultanförmåga mina vänner, simultanförmåga :)

Stör mig på folk som parkerar så nära en på parkeringen att man inte kommer fram med sin höggravida mage i bilen! GRRRRR!