fredag, oktober 09, 2009

Idag har jag och Nemo varit och träffat ett gäng andra mammor med bebisar i samma ålder och det var riktigt trevligt. Nemo var sötast av alla, tänk vilken tur vi har haft!

Efter träffen körde vi till Lund för att köpa två transportburar till kaninerna, hårspray, papiljotter och lite annat. Vi åker till Kättbo imorgon bitti och nu är Kalle och Nemo på väg till Agusa för att lämna kaninerna på semester.

Jag ska packa och det känns som jag ska ha med hur mycket som helst eftersom jag ska packa till Nemo också. Nervös för att jag ska glömma något livsviktigt! Jag ska även ut och trycka ner ett par pelargoner till min lilla lillasyster. Jag har så månnga av samma sort så hon ska få dem plus en stickling av Kättbos Anna. Tur det finns någon mer som har samma nördiga pelargonintresse som mig.

Önska oss lycka till, det ska bli spännande att se hur det går att bila till Dalarna med en liten Nemo.



Skönt att sova sittande med hela fejjan intryckt..

3 kommentarer:

Jöns Marie sa...

Det ser verkligen fruktansvärt bekvämt ut...inte!

Jöns Marie sa...

Det ser verkligen fruktansvärt bekvämt ut...inte!

äppelblomman sa...

Kör försiktigt upp och hälsa Dalarna från mej!!!