lördag, oktober 24, 2009

Jag blir så trött på min dator, nu krånglar den igen! Tredje gången sen augusti. Ska åka med den till Peter imorgon så han kan titta på den. Jag hatar att vara så oteknisk.

Regnet öser ner ute men jag ska ta en promenad ändå men sen blir det mys i soffan med en film. Det blev ingen igår och idag ska Kalle och hjälpa sin pappa att bära tunga saker så jag och Nemo får se Zombieland själva. Jag hoppas Kalle kommer hem i bra tid för vi ska äta våfflor ikväll som jag har varit sugen på i ett par veckor. Det är ju lördag så då får man unna sig lite onyttigt för att hålla motivationen uppe i veckorna.

Jag var sjukt duktig hela veckan. Frukost, lunch och bra middag varje dag plus en massa frukt. Igår blev det hemmagjord pizza och ett glas vin men inget godis. Och en långpromenad varje dag utom i onsdags då Juristen var här.

Nu ska jag dra av mig pyjamasen och ta på mig nåt mer promenadvänligt.

2 kommentarer:

Lijna sa...

Åizzan du berättade om lät tok-god :) Hemgjord pizza är nästan alltid godast

Juristen sa...

Tycker det e lite för lite färg på din bloggsida... Jag menar grått o svart, lite tråkigt o färglöst =) Hahhahahahahahahah!

Hur många våfflor tryckte du i dig??!? 5-6 st =)