måndag, oktober 05, 2009

Idag är jag förkyld, kul. Men jag är pigg iallafall, bara näsan som rinner och huvudet som värker. Men jag har en supersöt bebis i en bärsjal som spyr ner mellan mina bröst med jämna mellanrum så livet känns rätt bra ändå.

Jag har hunnit samtala med Juristen i någon timme och pyssla lite med mina pelargoner iallafall. När Kalle kommer hem ska jag åka och köpa jord, imorgon ska jag ta in alla pelargonerna och på onsdag kommer Juristen och vi ska köpa vinterblommor och hon ska passa Nemo medans jag planterar dom.

Idag har Nemo namnsdag förresten! Vet ni att alla har namnsdagar numer, inte bara de som står i almenackan. Kolla här när du har namnsdag.

2 kommentarer:

sofia sa...

Hej, jag jobbar med tv-kanalen Showtime och är på jakt efter din mailadress för ett utskick på temat skräckfilm. Maila mig (sofia.dahlen(snabela)millenniumgroup.se) om du är intresserad!

vh
Sofia

äppelblomman sa...

Krya på dej och hoppas att du inte blir sjuk. Det är lite mera komplicerat att få och vara sjuk när man är mamma;-)