onsdag, oktober 28, 2009

Bilder på min höstiga trädgård som önskades kommer här. Jag har gjort lite mer nu och lite mer pyssel på gång så fler bilder kommer.


Och så lite bilder på söta bebisen. Han är så jävla gosig!

Mössan och tröjan har min kompis Catrins mamma stickat

Nemo vill ju vara vaken väldigt mycket har jag ju skrivit om tidigare men nu börjar det gå till överdrift. Han vill inte sova på dagen, tar bara små naps och sover han en timme i sträck så är det rekord. Det resulterar ju i att han blir jättegnällig och övertrött och inget passar. Någon som har tips?
Imorgon ska jag och Nemo hämta min farmor i Svedala och åka till nya Ikea. Jag behöver bunkra upp med ljus, glödlampor och sladdar. På kvällen ska jag och Nemo till Maggi och Ola så dom får öva lite på Nemo eftersom de ska vara barnvakter till honom nästa fredag. Hoppas han gör något riktigt roligt, som en sprutbajs när blöjan är av eller så.

2 kommentarer:

Lisa Gittan sa...

Åh så söt han är. Och schysst kläder!
Juli sov dåligt en period också, sov nästan ingenting på dagen men det vände.
Och det kommer det göra för Nemo också. Kom ihåg att bara för dom t ex sover dålig ett tag så är det inte så för alltid. Snart vänder det.
(Juli har efter 8 månaders nattätande nu slutat på eget bevåg..bara sådär :)

Saknar dig,
kram!

Jöns Marie sa...

Hej storasyter! vad är det för fina rosa och vita stora blommor du har satt? är det såna blommor som tål kyla?

Jattefina bilder, blir inspirerad!