onsdag, april 30, 2014

Tröttheten!

Jag är så sjukt trött hela tiden!! Är det värmen jag inte är van vid eller vad är det? Brukar ju vara uppe och se på serier på kvällarna och njuta av lugnet men nu vill jag helst lägga mig med barnen. Jag nattade Nemo, somnade och nu är jag helt död. Men det är väl lika bra att gå och lägga sig, jag är ju inte ledig imorgon som de flesta andra.

Vad har ni gjort denna Valborg? Jag jobbade men slutade lite tidigare, njöt en stund i trädgården och sen gjorde vi pizza, lugnt och skönt. 

I love Ica Maxi, de har ALLT. Idag köpte jag ett caféset som jag ställde på ett soligt ställe i trädgården. Det är så drygt att flytta runt stolar och bord efter om man vill ha sol eller skugga.

1 kommentar:

Jenny Shima sa...

Det kan säkert vara värmen som gör dig trött. Vilket fint cafébordset.