torsdag, april 17, 2014

I dagarna tre...

I tre dagar i streck har jag haft jättefint hår, sådär prick exakt som jag vill ha det. Ruffsigt, lite lockar, bångstyrigt liksom. Och jag har kunnat ha good hairdays i dagarna tre eftersom jag ÄNTLIGEN lärt mig hur man gör lockar med plattången! Att det skulle vara så svårt att fatta fast jag tittat på tutorials på Youtube till och med. Så lite snabba lockar, lite tupering och mycket spray och sen har jag perfekt hår varje dag.


Jag är väldigt nöjd med färgen på håret men ska nog ringa frisören om någon månad för ett sommarklipp. Lite ner slingor och kanske lite mer "lutning" kanske? Jag har ju håret rakt klippt med lite kortare bak och trivs jättebra i det, bästa frisyren på länge.


4 kommentarer:

Charlotta Sofia springer o trimmar sa...

Men hjälp, vad du är fin människa!Superfina bilder på dej.

Linnéa sa...

Tack!! Gud vad gulligt skrivet av dig! <3

Ninni sa...

Gör du det varje morgon?!!!

Linnéa sa...

Ninni: ha ha ja varje de här tre morgnarna, och första morgonen som tar mest tid var jag ledig.