lördag, april 26, 2014

På plats

Jag sitter i bilen och väntar på att Aidsloppet ska starta. Det gick fortare att hitta hit och fanns gott om parkering och jag hade räknat med att parkera en bit bort så jag har lite dötid. Parkeringen är precis vid starten så jag kan lämna mina grejer i bilen, perfekt.

Jag funderar på hur jag ska lägga upp loppet. Ta det lugnt, tänka på foten och lägga mig på ett bekvämt tempo och få en okej tid eller köra på. Det är sjukt svårt att hålla tillbaka på ett lopp men jag tar det som det kommer, låter foten bestämma..

En halvtimme till uppvärmningen nu. Jag lyssnar på Alex och Sigge, solen skiner men det blåser svinkallt tyvärr. Håll tummarna nu!!

Startnummer 7 har jag idag.

1 kommentar:

Charlotta Sofia springer o trimmar sa...

Åh, spännande! *lyckospark*
Ser fram emot lopprapport sen :-)