fredag, april 11, 2014

Lyckliga barn

Imorse kände jag inte för att åka och bada, ont i halsen, kli överallt och tung i huvudet. Men så frågade Nemo med lycklig röst om det var idag vi skulle åka till badhuset och då kunde jag inte annat än att svara: - Självklart..

Så iväg kom vi och tur var väl det för vi hade så roligt. Badade och simmade och åkte vattenrutschkana. Leon är supermodig och vill testa allt och "kan fälv!", medan Nemo är mer försiktig. Men tillslut vågade samtliga i familjen åka i den stora kanan i en gummiring och det blev populärt.

När det var dags att åka hem så var det inte populärt men jag var totalt slut. Så vi körde hem och grillade och åt gott och sen har vi myst i soffan framför Let's Dance och båda barnen somnade. Jättehärlig dag med hela familjen.

Min hals är bättre men jag har en ting, tryckande huvudvärk. Hoppas hoppas det blir bättre för det är min jobbhelg och det är så drygt att jobba när man inte är hundra...

2 kommentarer:

Ninni sa...

Så härligt att se barnen lyckliga!!

Ida sa...

Ååååh, lät som en mycket mysig dag!