fredag, april 25, 2014

När livet känns perfekt

Idag har varit en sån dag som gjort att jag laddat upp mig helt, både psykiskt och fysiskt. En underbar, perfekt dag. 

I förmiddags tog vi bussen in till Lund och träffade Maggi, Elisa och Elin och deras barn och så gick vi till Stadsparken där det byggts en ny lekplats, stor och med en massa kul. Vi hade med fika och satt i solen i flera timmar, barnen lekte och det var så jäkla mysigt.


När barnen lekt av sig ordentligt så gick vi in till stan och köpte glass och sen blev det lite shopping på TGR, Systemet och ett besök på McDonalds så bebisarna kunde få mat. Alltså, de ammades och fick flaskan, inget meal.

Efter en heldag tog vi bussen hem igen och när vi var hemma strax efter sex så sken solen på uteplatsen så jag och barnen satte oss där och de lekte med små kräldjur de köpt på TGR och jag drack ett glas rosé. Kalle kom hem sent så det blev ingen grillning men en smarrig svamprisotto istället.


Nu ligger vi i soffan och tittar på Smurfarna 2 och tar igen oss efter en helt underbar dag. Jag verkligen älskar sådana här dagar, när man för tanka energi, göra nåt kul med barnen, träffa vänner... Det gör vi snart igen!

Inga kommentarer: