tisdag, april 22, 2014

Heja foten!

Idag är min fot knappt svullen och jag har kunnat gå helt normalt och det känns bättre och bättre hela tiden. Kanske att det kan bli lopp på lördag! Om det fortsätter åt det här håller ska jag ta en testjogg på torsdag.

Annars så är jag happy happy för nu är jag ledig i sju dagar! Tiden har gått sjukt fort sen min förra veckoledighet, och eftersom jag var extra ledig en dag i påsk känns det lite konstigt. Men jag har mycket att fixa med så det är bra. Gräset ska klippas, jag ska fixa iordning i pallkragarna och plantera , packa upp, städa, ta bort påskpyntet... Men först ska jag njuta en stund till av den här kvällen, slötitta på tv och virka lite.


1 kommentar:

Jenny Shima sa...

Vad skönt att foten är bättre. Jag håller tummarna för att det går bra på loppet:)!
kram