tisdag, april 29, 2014

Effektiv

Imorgon är det dags för jobb igen efter en veckas ledighet. Den här veckan har faktiskt känts lång och jag har hunnit med massor, både roliga saker och måsten. Förutom förra veckans rens och städ har jag igår och idag städat och tvättat bilen, putsat fönster, klippt gräset, röjt med röjsågen, tvättat massor och plockat fram sommarkläderna. Det ska ju bli kallare igen men då är jag redo för nästa gång det blir varmt. Från är bara hur man ska klara av att inte ha det så här varmt och gött längre??


Jag sprang en sväng i förmiddags också. Var inte sugen alls men tog en kort tur på 5,5 kilometer i skogen. Åh, det luktar så gott med torra stigar och varma barr! Pulsen låg på strax över 150 och jag kände att kroppen var trött så nu blir det vila fram till lördag då det är Toughest. Känns som att kroppen behöver all energi den kan få då...

Premiär för att springa i shorts och linne!

4 kommentarer:

Charlotta Sofia springer o trimmar sa...

Haha, underbar bild med röjsågen och allt :-) Det är förresten HM-shortsen du har på dej va?

Tycker du är så cool som vågar toughest!

Lina sa...

HIhihi cooling!!!!!! Fan va härlig du är! :-)

Linnéa sa...

CharlottaSofia; ja det är dem, jättesköna! Tack, vi får se hur cool jag är på lördag. ;)

Lina: ha ha tack!

Anna (Peace, Love, and Running) sa...

Ha så kul på Toughest!!! :-) Skriv hur det gick sedan!