måndag, april 14, 2014

Hagamannen, Mattias Flink & Juha Valjakkala

Japp de har hållit mig sällskap idag under en hel del virkande. När jag är ledig och barnen på förskolan så far jag runt som en dåre för att göra alla "måsten" men idag har jag i stort sett bara tagit det lugnt. Med all rätt då jag inte är riktigt kry än och har varit igång under hela förkylningen fast jag mått skit. Så med P3 Dokumentär och en hel del garn har jag suttit bänkad och tagit det lugnt. Diskat, tvättat en maskin och pimpat Leons hjälm och springcykeln är det enda jag "gjort" idag. 


Skönt men shit vad seg jag blir av att göra nada! Nemo hade en kompis med hem efter förskolan och jag tänkte vi skulle gå ut efter mellis men regnet öste ner så det hade ingen lust med. Framåt kvällen kom solen och vi passade på att få lite frisk luft efter middagen. 


Jag tror knappt att det blir spring imorgon heller tyvärr då jag har en envis slemmig hals och är rätt snorig. Jävligt irriterande, men what to do?

Inga kommentarer: