torsdag, april 10, 2014

Sämre

Idag mår jag sämre. Jätteont i halsen och resten av kroppen har bara blivit sämre under dagen. Men som "ensamstående" är det bara att bita ihop. Sista natten för Kalle nu, så skönt. Barnen har varit hemma idag eftersom Nemo skulle till tandläkaren annars hade det varit ett ypperligt tillfälle att vila sig. Besöket gick bra, han var superduktig och jag bokade en tid till mig! Jag har inte varit hos tandläkaren sen jag opererade bort en visdomstand 2008 så det är väl dags nu...

Fast jag helst ville lägga mig i soffan så var vi ute ett tag på eftermiddagen. Barnen behöver frisk luft och att bara glo på tv gör dem så rastlösa. Vi städade till kaninerna och så drog jag upp några syrenskott och satte på ett annat ställe.

Väl inne sen åt vi mellis och sen sov jag i soffan ett tag, så skönt! Men jag mådde nästan sämre när jag vaknade. Efter middagen tittade vi på Dunderklumpen, Leon somnade i soffan och när Nemo skulle lägga sig ville han sova i sitt rum så jag får krypa ner helt själv nu. Får hoppas Tjabo gör mig sällskap, han har legat på mig och snarkat när jag tittat på True Detective.


Åh jag MÅSTE må bättre imorgon för då ska vi åka och bada! Nemo har pratat om det jättelänge och har ett dyk som han ska testa så han kommer bli sjukt besviken om det inte blir av...

Inga kommentarer: