fredag, april 18, 2014

Havet

Jag vaknade ganska tidigt idag och klockan åtta var löparskorna på och jag gav mig iväg på en tur. Uppvärmningen gick längs med havet och det var så fint så fint. 3,7 kilometer uppvärmning och sen var det dags för lite fart på asfalten. Tre kilometer med en puls på 165 vilket blir ett tempo på 4.45-5.00. Jobbigt och eftersom det var en del uppför låg pulsen uppåt 170 emellanåt. Efter tre kilometer pausade jag en bit och fick ner pulsen för att sen ta en kilometer till med fart. 165-170 i puls och 4.41-tempo. Sen nerjogg längs med havet igen, totalt 9 kilometer.


4 kommentarer:

Ninni sa...

Det är helt sjukt va snabb du är!!

Amanda, Ida, Erik, Noa & Nina och Magnus sa...

Bra bild både med skuggor, bakgrund och så men också en bra bild på hur din kropp har förändrats till det bättre.
Väldigt glad för din skull Linnea!

Suzan sa...

Wow! Vilket tempo!!! Heja!

Linnéa sa...

Ninni: tack vad glad jag blir!!

Nina: tusen tack, vad snällt skrivet. :)

Suzan: åh tack!! :)