måndag, april 22, 2013

När dagen inte kunnat börja sämre..

.. så får jag ett samtal från jobbet där de undrar vart jag är. Jag har ett extrajobb där jag är två dagar i månaden och jag hade skrivit upp tisdag och onsdag den här veckan och så var det måndag och tisdag... Gaaaaahhhh, paniiiik, streeeeess!! Om jag fått fel datum eller skrivit upp fel vet jag inte, men det kan väl kvitta. Jag var halvvägs till förskolan, fick typ kuta dit, kasta in barnen, kuta hem och kasta mig i bilen.

Ge mig styrka. Är helt stressad inombords och har dåligt samvete eftersom jag imorse sa till Nemo att det var en kort dag på förskolan idag och så lovade jag att vi skulle gå till lekplatsen efteråt. Åh hjärtat.



2 kommentarer:

Suzan sa...

Andas!

Det kan hända vem som helst, låt det inte förstöra resten av dagen. Kram! <3

Jöns Marie sa...

Såna dar är hemska, kämpa på! Den är snart slut!