söndag, april 14, 2013

Magisk morgon

Igår kväll var jag så jäkla trött att jag gick och la mig med Leon. Inte så kul en lördagkväll men ibland låste sömnkontot tankas på. Idag var det min tur att ha sovmorgon men jag ställde klockan på 6.30 och har varit ute och sprungit en tur innan jag ska jobba. Och vilken magisk morgon det var! Jag sprang ut i skogen för lite terränglöpning och när jag kom upp för en brant backe så hade jag en bäck flera meter nedanför mig på ena sidan och solen sken på dimman som slingrande sig mellan trädkronorna. Galet vackert och härligt.

5,7 kilometer i mestadels terräng med mycket backar, broar, grenar och rötter. Det gick inte så snabbt (35 minuter) men benen har fått arbeta och det är huvudsaken.



1 kommentar:

Ninni sa...

Låter som en härlig tur! Själv fick jag typ 4km vid havet men det går inte fort med en löptik