onsdag, april 24, 2013

By Faith

För ett par år sen hittade jag och min mamma en hemsida med kläder som vi båda blev helt föräskade i, By Faith. Fantastiska plagg i ljusa färger och vackra modeller. Liknande plagg brukar finnas i små inredningsbutiker med lite lantlig och shabby chic-stil men då är de så dyra men By Faith har överkomliga priser. Mamma ringde mig häromveckan och berättat att hon fyndat på deras rea för vrakpriser och då var jag också tvungen att kika in och vilken tur att jag gjorde det. För en struntsumma av ordinarie priser beställde jag:

Tunika Jonna
Tunika JonnaTunika Jonna
Pris: 117 kronor
Ordinarie pris: 469 kr

Klänning SaraKlänning Sara
Den svarta klänningen, likadan som den vita
Pris: 95 kronor
Ordinarie pris: 379 kronor
 
Tunika Smilla
Tunika SmillaTunika Smilla
Pris: 100 kronor
Ordinarie pris: 398 kronor
 
Jacka Tova
Pris: 200 kronor
Ordinarie pris: 798 kronor
 
 
Jag är så sjukt nöjd med samtliga plagg och längtar tills det blir varmare så jag kan använda dem!

2 kommentarer:

Jonna sa...

Om du inte redan vet om det, men jag kom till att tänka på dig när jag såg utbudet på pelargoner sticklingar på tradera!

Linnéa sa...

Oj det hade jag ingen aning om, tack för tipset. :)