fredag, april 12, 2013

Fler klänningar

Tack för era kommentarer och för era tips! Jättefina klänningar ni tipsat om och jag ska visa ett par som jag verkligen gillade.


Den här som Ninni tipsade om var helt galet fin, jag älskar den! Färgen, formen, ja allt utom priset. Finns här.



Den här hittade jag bredvid ett annat tips och den är jättesöt, lite osäker på rosen där fram bara... Finns här.


 
Jag tycker väldigt mycket om färgen på den här klänningen och draperat är så snyggt. Finns här.


 
Och så ringde bruden själv och tipsade om den här skönheten, närmast perfekt! Brudtärnan ska ha en likadan fast i rosa och det gör ju att jag känner att jag klättrar lite i bröllopsrangen... Finns här.

4 kommentarer:

Jenny Shima sa...

Jag tycker alla klänningarna var jättefina men finast var nog den ljust syrenlila men det är en färg som jag är väldigt svag för.

Anonym sa...

Helt klart den lila den va ju as snygg! Kram Jenny p

Ninni sa...

Jag gillar mitt eget förslag bäst! Jag hade valt den för jag hade tänkt att jag blev blek i den mintgröna och att den lila är omlott lätt blir lite vulgo om man har lite större tuttar.

Jöns Marie sa...

Den gröna längst ned tror jag nog jag lägger min röst på!