tisdag, april 23, 2013

Kvällssol

Efter en riktigt ruggig och grå dag så sprack himlen upp och solen tittade fram. Perfekt väder för en springtur och det som var tänkt att bli en femkilometetsrunda slutade på 7,5 kilometer. Tyvärr var mina ben tunga till en början och ville inte alls få upp någon fart och det var inte förrän vid fem kilometer som det lossnade. Vårruset är ju nästa vecka och jag vill så gärna slå mitt personbästa då.



VÅRRUSET 2013

Drömgräns: Att springa loppet på mindre än 27 minuter.

Skamgräns: Att springa sämre än förra året då jag sprang på 28.28. Det är ingen dålig tid men jag vill ju gärna ha blivit bättre på ett år.

Så att mellan 27 och 28 minuter är jag nöjd men jag vill verkligen VERKLIGEN ta de fem kilometerna på en drömtid.

Har ni några mål som ni vill uppnå inom en snar framtid så dela gärna med er!

2 kommentarer:

äppelblomman sa...

Shit va grym du är!! Jag vill kunna springa milen på under en timme innan juni månad.. Men vi får väl se;-)
Kram K

Marie sa...

Du är ju bara bäst!! Klart att du fixar det!!!
Mitt mål...att få till träningen regelbundet...
*sliter mitt hår och häver mig ut imorrn bitti tack vare din peppande blogg!:-)