måndag, april 15, 2013

Måndag

Jobbhelgen är över och jag är ledig idag. Jag älskar de här lediga vardagarna då vi kan ta det lugnt på morgonen, ta en promenad till förskolan och jag sen kan gå hem och pyssla med lite av varje. Idag är planen att måla dörren och trappräcket på ovanvåningen. Kan ni gissa vilka färger??

Vid lunch ska jag åka till mitt gamla jobb för ett litet avslut eftersom jag vabbade min sista arbetsdag och i eftermiddag planerar jag lekparkshäng med fika i solen som jag kallt räknar med att komma fram så småningom. Det är redan nio grader ute så det finns hopp!



2 kommentarer:

Jöns Marie sa...

Vitt och blått, den blåa ni har i taket!

Lina sa...

Det låter mysigt! Du är så bra på middagar o fika o allt sånt - kan du inte tipsa om vad du tar med när ni fikar utomhus? Det är ju vååååår o jag vill göra samma :-)