lördag, april 20, 2013

Morgonsol

Jag sitter och pustar ut efter att ha tränat intervaller i morgonsolen. Uppvärmning cirka 2,5 kilometer, 10 stycken backar, vila och sen 5 backar till och sen nerjogg hem. Totalt 4,11 kilometer. Jag ska nog börja lägga in en liten vila när jag tränar intervaller för då finns det lite ner energi kvar och jag kan köra några extra backar. Win-win!


Solen strålar från en klarblå himmel och jag är ledig hela helgen plus måndag! Kalle ska iväg på nåt idag, jag har glömt vad, så jag och barnen ska mysa och hänga hela dagen. Plantera pelargonsticklingar och lite annat smått och gott och när Leon sover ska jag tapetsera och måla lite på ovanvåningen. Igår kväll skulle jag bara gå upp och måla en dörrkarm lite snabbt så det var klart tills idag men plötsligt stod jag i ett hav av gammal panel jag brutit loss från väggen. Under var det fina träplankor så de ska målas tänkte jag.

I eftermiddag blir det cykling och lekparkshäng med fika och bara njuta av solen och våren!



Inga kommentarer: