tisdag, mars 05, 2013

VAB och löpning

Nemo har mått jättebra idag och är pigg och glad så det verkar gå åt rätt håll. Hoppas hoppas nu vi andra klarar oss!

Solen har lyst på oss idag igen och en nackdel med det är ju att man ser hur skitigt det är inne, och fönstrena ser ju hemska ut! Jag städade ordentligt på Nemos rum iallafall och utsidan av kylskåpet som såg för äckligt ut. På eftermiddagen gick vi ut och påskpyntade framsidan och tog en sväng till en lekplats.


Tunna mössor, inga vantar och premiär för överdragsbyxor!

När Kalle kom hem stack jag ut på en löprunda. Så härligt med torr, grusig asfalt och sol! Jag sprang knappt 5,5 kilometer i 5:53-tempo och det kändes kanon, förutom att när jag kom hem så fick jag väldigt ont i vänsterbenet. Störigt. Jag vill ju helst springa i skogen eftersom det är mest skonsamt (och vackrast) men just nu är det blank is på stigarna men jag hoppas den försvinner snart. Jag invigde min nya, egendesignade keps!


Dubbla budskap, tack Ninni för inspirationen!

Inga kommentarer: