måndag, mars 11, 2013

Dag 1

Suzan har en utmaning genom en annan tjej på sin blogg och efter lite pepp så bestämde jag mig för att hänga på! Utmaningen innebär att jag ska träna varje dag i två veckor från och med idag och med träning menas med att byta om och att bli svettig/andfådd. Det behöver ju inte vara värsta träningspassen utan jag kommer varva löpningen med Tabata, promenader, cykling, plankan med mera. Kom gärna med fler tips på träning att klämma in varje dag som ändå inte är helt utmattande.

Första dagen har jag kört sex kilometers löpning och det var första löpningen sen jag blev kass i magen. Även om jag mått bra har inte magen känts stabil nog att ta med ut och springa, lite pinsamt med en ehhhh... olycka typ tre kilometer hemifrån...

Någon mer som vill hänga med på utmaningen och ha chansen att kamma hem en vinst? Klicka då HÄR!



1 kommentar:

Marie sa...

Vilken kul utmaning!! Blir super inspirerad av att läsa om din träning!! Ska försöka hänga på utmaningen jag också...fastän utan att tävla. Kör på Linnéa!!