lördag, mars 02, 2013

Lördag

Jag ligger i sängen och drar mig lite, vill inte gå upp men måste snart eftersom jag ska jobba. Igår var jag till Vellingeblomman med jobbet och om jag var rik hade jag kunnat köpa så sjukt mycket saker. Nu är jag ju inte rik utan fick nöja mig med lite påskpynt och två Mårbacka-pelargoner. De står i fönstrena i matrummet och idag kommer Kalles föräldrar och ska hjälpa honom att tapetsera där och i Nemos rum. Jag är så spänd på att se hur det kommer att se ut när jag kommer hem sen, tror det kommer att vara sjukt fint.


Idag består jobbdagen av Ikea-besök och jag behöver bunkra upp med ljus, och verkligen hålla mig från att köpa massa annat..

Nej, upp och hoppa nu! Trevlig lördag på er!


Våren är äntligen här!

1 kommentar:

Suzan sa...

Ha så kul på Ikea!