onsdag, mars 06, 2013

Konsten att göra ingenting

Ja det är verkligen en konst, och något som jag är väldigt dålig på. Jag har sjukt svårt för att bara vara och inget göra, i så fall måste det vara planerat. Men det kryper i hela kroppen när jag är hemma och ser allt som borde göras. Trots min kassa mage så har jag putsat alla fönster idag. Jag sprayar på medel och torkar rent med en trasa, mer noga orkar jag inte vara trots att det blir lite randigt. Jag hade en duktig hjälpreda iallafall.


Sjukt fint väder idag och jag hade bara en kofta på mig och Nemo hade kepspremiär.

Och magen är redan bättre, inte så frekventa toalettbesök och jag åt en ordentlig middag som inte runnit ut än. Jag tog bilder med systemkameran idag också! Jag är så himla dålig på det nuförtiden och det är synd. Få se om jag hinner lägga in dem sen och visa, tog några fina på Tjabo när han låg på gräsmattan och solade.

Inga kommentarer: