lördag, mars 30, 2013

Påskafton

Det hjälpte en hel del att sova bort krassligheten som började smyga sig in i min kropp igår kväll. Jag mådde mycket bättre när jag vaknade imorse, inte helt bra men tillräckligt för att jobba. Fast jag är fasligt trött och fick sova en stund efter jobbet så något står inte riktigt rätt till.

Och inatt kom det mer snö och det har varit ruggigt och kallt idag. Gud vad jag längtar efter värme och vår, en stark och frisk kropp, sol och fågelkvitter, löpskor på torr och bar asfalt... Känns som att det är ganska avlägset...

Nu väntar jag på Kalle som nattar barnen men Leon har ett hysteriskt anfall och är skitförbannad så vi får se hur det går. Jag avbokade tiden hos psykologen eftersom han blev sjuk men fick en ny tid. Tusen tack för era kommentarer angående det, ni är verkligen snälla, kloka och peppande!



Inga kommentarer: